• Dit evenement is voorbij.

Organiseer je eigen expeditie voor Explorers en Roverscouts

17 maart @ 09:30 16:00

Wil je als Explorer of Roverscout leren hoe je je eigen Expeditie of kamp kan organiseren dan is deze workshop iets voor jou!

De workshop is gemaakt voor Explorers en Roverscouts die zelfstandig hun Expeditie willen leren organiseren. In deze workshop willen we je theorie en achtergrondinformatie meegeven, zodat je dit gelijk in de praktijk kan toepassen. Doordat je in de workshop ook samen met andere Explorers en Roverscouts werkt, kunnen jullie ervaringen, ideeën uitwisselen en van elkaar leren.

Door vooral veel te doen, leiden we je stap voor stap langs alle onderdelen die nodig zijn voor het organiseren van je Expeditie. Van activiteiten tot vervoer en van Locatie tot financiën leren we je de fijne kneepjes van het organiseren van een Expeditie.

Na deze workshop heb je voldoende handvatten meegekregen om voor je onderdeel een leuke Expeditie of kamp te organiseren.

Voor koffie, thee en de lunch wordt gezorgd.

Deze workshop wordt in eerste instantie aangeboden voor de jeugdleden van Explorers en Roverscouts die zijn aangesloten bij de regio’s Rond de Rotte en Maasdelta.

Mocht er voor deze workshop nog plek zijn voor externe Scoutingleden dan kunnen deze ook aan de workshop deelnemen. Om voorrang aan onze eigen jeugdleden te verlenen worden

externe deelnemers (andere regio’s dan Rond de Rotte en Maasdelta) op de wachtlijst geplaatst.

Scouting Brownseagroep

66 Kanaalweg 90