Volgende training

Doe als Freek en doe mee bij de SARR! Freek weet op een bijzondere manier zijn kennis over te dragen op andere mensen. Iedereen heeft een Freek in zich, ook jij en daarom zoeken we jou!

Na jaren leidinggeven (misschien wel bij verschillende speltakken en of groepen) heb jij een hoop kennis en ervaring. Iedere week voor de groep staan wordt een beetje veel.
Dan denk je aan de SARR, jij hebt ontzettend veel kennis over Scouting en hoe je een leuk en veilig programma maakt iedere week. Jij wilt dit vertellen en overdragen en daarom wordt je trainer bij de SARR!

Heb je meer met primitieve manier van kamperen of andere scoutingtechnieken als pionieren? Meld je dan aan als instructeur.

Laat nu een bericht achter en we nemen contact met je zodat je snel aan de slag kan!

Vacatures

Als trainer geef je trainingen aan leiding van groepen in Scouting Regio Maasdelta en Scouting Regio Rond de Rotte. Je maakt jezelf de Scouting Academy modules eigen en helpt enkele dagen of weekenden per jaar bij de leiderstraining, kamptraining of teamleiderstraining. Je krijgt goede begeleiding van je medetrainers en je werkt al doende toe naar de kwalificatie voor instructeur of trainer.
Vacature Instructeur
Als instructeur ben jij de expert als het gaat om Scoutingtechnieken en vind je het leuk om dat over te dragen aan leiders van groepen in Scouting Regio Maasdelta en Regio Rond de Rotte. Samen met andere instructeurs verzorg jij de instructies voor de leiders die actief zijn in het gebied van de SARR. Je krijgt goede begeleiding van je mede-instructeurs en je werkt al doende toe naar de kwalificatie voor instructeur.
Vacature Content Creator
Ben jij een woordkunstenaar met een passie voor het schrijven van boeiende en overtuigende teksten en weet je pakkende beelden te vinden? Weet jij onze volgers op de socials te boeien? Wil je jouw creatieve pen inzetten om impact te maken? Word dan onze vrijwillige Content Creator en help ons bij het produceren van hoogwaardige en betekenisvolle content voor social media en website!
Als EHBO instructeur geef je trainingen aan leiders van Scouting Regio Maasdelta en Scouting Regio Rond de Rotte. Je geeft zelf (samen met de andere EHBO instructeurs) vorm aan de praktijkdag EHBO, die wordt georganiseerd door de SARR. Je krijgt goede begeleiding van je medeinstructeurs en je werkt al doende toe naar de certificering als EHBO trainer van het Oranje Kruis bij Scouting.