Ieder weekend en tijdens kampen beleven meer dan 6000 Scouts uit Rotterdam en omstreken weer een nieuw avontuur. Scoutingvrijwilligers zorgen voor een leuk en veilig programma voor de leden.

Leiding geven aan Scouts leer je bij Scouting niet alleen bij een Scoutinggroep maar ook door het volgen van trainingen en workshops. Scouting Academy Rotterdam Rijnmond verzorgt deze trainingen voor alle leiding en bestuursleden die aangesloten zijn bij groepen in Rotterdam en omstreken (Scouting Regio Maasdelta en Scouting Regio Rond de Rotte).

De SARR doet dit met de inzet van goed opgeleide trainers en instructeurs, met jarenlange ervaring binnen Scouting. Zij weten veel over het opzetten van leuke en veilige programma’s tijdens de opkomsten, maar ook op kamp.

Wil je meer weten over de SARR en wat we voor jou als leiding of bestuurslid kunnen doen? Kijk dan eens naar onze trainingsagenda of neem dan contact op.
Zo houden we Scouting avontuurlijk en veilig voor iedereen!