Kamperen doe je zo

2 juni Gehele dag

‘Kamperen doe je zo” is een evenement van Scoutcentrum Rotterdam en de SARR (Scouting Academy Rotterdam Rijnmond). Op het scoutcentrum kun je alleen of samen met je scoutingvrienden deelnemen aan een leuk en gezellig weekend, samen met andere scouts uit het hele land.

Op zondag kan je één of meerdere workshops volgen. Of je nou kiest voor koken, EHBO of vlam in de pan, het belooft een leuke en informatieve dag te worden.

Iedereen tussen de 5 en de 88 jaar die lid is van Scouting Nederland kan zich inschrijven. Je schrijft je in als individu. Leden uit je groep zijn ook welkom, zij moeten zich afzonderlijk inschrijven. De workshops zijn speciaal bedoeld voor kaderleden en NDLG (b.v. vrijwilligers die als kookstaf meegaan op zomerkamp).

De kosten verschillen, afhankelijk van wat je wil doen. Kom je alleen op de zondag voor de workshops dan zal het goedkoper zijn (lees gratis) dan wanneer je ook blijft slapen. Ook maakt het bijvoorbeeld verschil uit bij de overnachting of je uit de regio komt of van verder weg.

Op zondag 2 juni is er een dag boordevol met workshops waar jij aan mee kan doen.
Is dat niet genoeg? Geen probleem jij bent al vanaf vrijdag 31 mei welkom op het prachtige terrein van Scouting Rotterdam om te kamperen.

Datum:
2 juni