Wat is de SARR?
Ieder weekend en tijdens kampen beleven meer dan 6000 Scouts uit Rotterdam en omstreken weer een nieuw avontuur. Scouting vrijwilligers zorgen voor een leuk en veilig programma voor de leden.
Training volgen?
Jij bent actief bij Scouting en wil het natuurlijk avontuurlijk, verantwoord en veilig houden. Bij de SARR volg jij je trainingen en zo wordt elke zaterdag een leuk avontuur, voor jou en de leden van je speltak!
Doe als een Freek
Doe als Freek en doe mee bij de SARR! Freek weet op een bijzondere manier zijn kennis over te dragen op andere mensen. Iedereen heeft een Freek in zich, ook jij en daarom zoeken we jou!

Training volgen

april 2024
apr 07
07 april 2024